WARNING! CAUTION! CAPTION! I'M NOT GORGEOUS BUT I'M SUPER-SUPER AWESOME!

Monday 26 December 2011

PARKINSON LIDAH

Semenjak dua-menjak ni aku perasan penyakit lama aku datang balik. Dah lama penyakit ni tak datang kat aku. Cakap apa semua tak kena. Bukan tak kena sebab orang marah salah tajuk ke apa. Tidak sama sekali tidak. 


Aku syak lah. Ini penyakit keturunan. Sebab apa kan, aku perasan bapak aku pun selalu mengalami perkara ni. Perasan kut. Mana tak perasannya. Cakap laju sikit aja, mesti tersasul. Berbelit lidah. Potong stim nak cerita. Kawan aku yang tengah excited nak dengar (excited aku kira) pun turut terpotong stimnya nak dengar. Mengeluh mengeluh mengeluh. 

Inilah aku kira symptom Parkinson lidah.


P/s nak cakap sikit: mungkin sebab tu kau tak boleh jadi pendebat

No comments:

Post a Comment