WARNING! CAUTION! CAPTION! I'M NOT GORGEOUS BUT I'M SUPER-SUPER AWESOME!

Wednesday 25 January 2012

cuti semester

siapa yang tak seronok bila berada kat rumah sendiri kan. bila dah lama berjauhan, tiba-tiba balik kampung. huhhh.. sangat seronok. biarpun exam tak dapat jawab, biarpun banyak bantai, tapi bila ingat nak balik, semua risau tu hilang. tak ingat-ingat lansung dah. perangai aku daripada dulu lagi, asal keluar je dari dewan exam,  dah sampai rumah atau bilik, buang kertas exam tadi, tido. then bila dah bangun balik, semua tadi dah hilang. lansung hilang. tak boleh nak recall balik soalan apa yang boleh jawab, dan soalan apa yang tak boleh jawab tadi. hebat!! (kalau boleh pun sikit-sikit)

tambah-tambah lagi bila dah ada kat kampung ni. memang tak hingat lansung la! haha.. aku cuma ingat nak bermanja-manja ngan mak aku je. tapi mak aku biasa jer? aku mintak mak masakkan pajeri nenas. sebelum balik kampung lagi aku dah mintak. tapi sampai sekarang tak dapat lagi.. huu. sedih.. dah berbuih-buih dah mulut ni. tapi tak kira ma.. esok kakne nok jugok!

p/s : pajeri nenas makan dengan ikan goreng panas sangat sedap.

No comments:

Post a Comment